exim3 + amavisd-new + clamav - pomoc

To DEBIAN <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From Petr Stehlik <pstehlik zavinac sophics bod cz>
Date 22 Aug 2003 15:37:31 +0200
Organization

Zdravim,

snazim se rozchodit clamav s eximem z woodyho, takze jsem se docetl, ze
si musim nainstalovat amavisd-new a k nemu i amavisd-new-milter. Udelal
jsem to presne dle dokumentace v amavisd, ale nefunguje to.

Konkretne /usr/sbin/amavis vraci chybovou hodnotu 75.

Nedari se mi donutit amavise k jakymkoliv debugovacim vystupum (v
amavis.conf jsem vse nastavil, log_level = 5 atd).

ClamAV jsem pro jistotu vyradil, aby se mi do toho nepletl. Je to neco v
amavisem samotnym. Nemam tuseni jak dal.

Diky za rady.

BTW, Google nasel jen jediny odkaz, italsky. Italsky neumim, ale
pochopil jsem, ze na stejny dotaz jako mam ja mu nekdo odpovedel "jdi do
amavis-ng, ten jede z fleku". amavis-ng jsem pro woodyho ani nenasel,
takze musim rozjet ten amavisd-new. Pomoc!

Petr