Re: Dynamicke routovani

To Miroslav Maiksnar <miroslav bod maiksnar zavinac dimar bod cz>
From Sasha Nedvedicky <anedvedicky zavinac kerio bod com>
Date Tue, 26 Aug 2003 09:05:23 +0200
Cc czdebian-l zavinac debian bod cz
User-agent Mutt/1.3.28i

zdravim,

napada me pouze jediny zpusob, nevim jestli je ovsem elegantni.
na notebook a na pocitac s modemem bych nainstaloval vrrpd (Virtual Router
Redundancy Protocol Daemon). nakonfiguroval bych to tak, aby notebook
byl zalohovan pocitacem s modemem. nevim, jestli je to elegantni reseni,
ale je to to nejjednodusi reseni, ktere si dokazu predstavit.

sasha