Re: Debian a "hryzaj ící se" chod.

To "Debian CZ/SK project discussion list" <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From "Lukas Oliva" <plhu zavinac seznam bod cz>
Date Mon, 26 Feb 2007 09:53:08 +0100
User-agent Opera Mail/9.10 (Linux)

Nepozoroval jsi něco divného na gkrellm (hodně čtení z disku nebo velkou aktivitu procesoru, zaplněnou pamět, něco ve swapu ...).

On Sun, 25 Feb 2007 18:25:55 +0100, Vitezslav Kotrla <vitko zavinac post bod