Re: hybernacia

To Debian CZ/SK project discussion list <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From Jan Korbel <debian zavinac teptin bod net>
Date Tue, 27 Feb 2007 16:23:48 +0100
User-agent Icedove 1.5.0.9 (X11/20061220)

Doporucuju zkouknout prednasku Pavla Machka z Linuxoveho vikendu:

http://avc.sh.cvut.cz/avc.php?id=3902

Povida tam i obecne o noteboocich a co se vyplati a nevyplati s nim delat. Ja jsem se na jeji zaklade odhodlal vyzkouset suspend to ram a ted jsem docela spokojenym uzivatelem teto vlastnosti. Pomohla predevsim instalace Debianniho baliku uswsusp (SID).

H.

Zeki wrote:
zdravim vsetkych,
mam hp nx 9000 (int p4 mob. 2GHz) a dabian etch s jadrom 2.6.18-3. ACPI mi
funguje tak z casti.
funguje:
 - monitorovanie baterie,
 - "reakcia" na vypnutie vypinacom
nefunguje:
 - hybrnacia zavretim krytu (LID)
 - suspend a hybernacia

Pri pokuse o hybernaciu sa zacne ukladat na hdd, ale notebook sa  neuspi ale
iba zamkne obrazovku. Funguje to niekomu na 100%? Chcel by som ostat pri
jadre z balickov, teda bez vlastnej kompilacie.

Nema niekto skusenost so znizovanim napatia na procesore.  Znizovanie
frekvencie CPU podla zataze mi funguje.

Vdaka za napady.

dmesg>
ACPI: Battery Slot [BAT1] (battery absent)
ACPI: AC Adapter [ACAD] (on-line)
ACPI: Power Button (FF) [PWRF]
ACPI: Power Button (CM) [PWRB]
ACPI: Lid Switch [LID]