Re: openoffice.org hloupy dotaz

From mar zavinac centrum bod cz (Martin Slouf)
Date Fri, 9 Mar 2007 08:49:45 +0100
Mail-followup-to Debian CZ/SK project discussion list <czdebian-l zavinac debian bod cz>
User-agent Mutt/1.5.13 (2006-08-11)

pouzivas skutecne xfree a ne xorg? (abys editoval ten spravnej soubor :-)

ja mam v xorg.conf:

Section "InputDevice"
        Identifier      "Generic Keyboard"
        Driver          "kbd"
        Option          "CoreKeyboard"
        Option          "XkbRules"      "xorg"
        Option          "XkbModel"      "pc105"
        Option          "XkbLayout"     "us,cz"
        Option          "XkbOptions"
"grp:shifts_toggle,ctrl:nocaps,grp_led:scroll,compose:ralt"
EndSection

-> mas skutecne pc101?
-> over, ze jmena layout jsou jak pises, zaroven bych mezi ne dal carku
-> moje options nejsou dulezity
-> pozor, mam v rules xorg, nikoli xfree

m.