Zabraná paměť RAM

To czdebian-l zavinac debian bod cz
From cosinusx <cosinusx zavinac seznam bod cz>
Date Sun, 11 Mar 2007 11:52:22 +0100 (CET)

Zdravím příznívce Debianu :-)
Chtěl bych se zeptat, zda je normální, že si Debian vždy zabere téměř celou RAM.
Např. mám 1,5GB a běžně je zabráno 1,2GB, přitom nemám třeba nic spuštěno,
jen KDE. Swap je netknutý a systém se nijak nezpomaluje. Viděl jsem už tohle
chování třeba i na Arch Linuxu, ale také vím, že jiné distribuce takto paměť
nepoužívají (zaplňují ji "Windowsackým stylem" - něco systém + spuštěné
aplikace), v klidu mají běžně třeba jen 300MB zabráno. Mohl by někdo osvětlit,
zda je to na závadu nebo ne? Jsem začátečník tak mě prosím hned nekamenujte.
Předem děkuji.

V.D. Ostrava