instalace windows do pripravene partition na hdc

From Zbynek Vrastil <zvrastil zavinac seznam bod cz>
Date Mon, 12 Mar 2007 17:16:57 +0100
User-agent Icedove 1.5.0.9 (X11/20061220)

Ahoj,

potreboval bych poradit. Z pracovnich duvodu si musim na pocitac nainstalovat Windows 2000. V pocitaci jsou dva pevne disky, jeden na hda, druhy na hdc. Partition table vypada nejak takhle

/dev/hda1 - ext3, root, bootovaci, Debian Unstable
/dev/hda5 - Fat32, stare data z davnych dob
/dev/hda6 - swap

/dev/hdc1 - NTFS, prazdna, 60GB, sem bych chtel nainstalovat windows
/dev/hdc2 - ext3, /home/zv
/dev/hdc3 - ext3, /data

/dev/hdd - DVDROM

Moje otazka je, jak (pri soucasne konfiguraci) nejlepe nainstalovat Windows 2000 na partition /dev/hdc1 tak, aby pri instalaci nedoslo k poskozeni soucasne linuxove instalace a aby bylo mozne pridat do GRUBu nabootovani do takto nainstalovanych windows.

Zkousel jsem to tak, ze jsem odpojil disk /dev/hda, nabootoval z instalacniho CD, nainstaloval Wokna a disk znovu pripojil, ale Windows odmitly nabehnout, protoze po opetovnem pripojeni /dev/hda nabihaji ze sveho pohledu z jineho disku, nez na jaky byly instalovane.

Kdyz zkusim totez s pripojenym /dev/hda, neposkodi instalator bootovaci sektor tohohle disku? Nebo mate jinou radu?

diky, Zbynek