Re: Release party?

From Pavel Prchal <prchal zavinac dup bod cz>
Date Wed, 14 Mar 2007 13:09:24 +0100
User-agent Thunderbird 1.5.0.9 (X11/20070104)

Jednak nikdo nevi kdy release vyjde, coz je zakladni problem, druhak
delat humbuk nebyl nikdy styl Debianu. A doufam, ze to tak zustane. Ale
mozna se mylim, trebas doba pokrocila a cas oponou trhl...

Samozrejme Vam nikdo a nic nezabrani si jakoukoliv party usporadat.