zmykani PDF

To czdebian-l zavinac debian bod cz
From Martin Betinec <betinec zavinac matfyz bod cz>
Date Sat, 17 Mar 2007 00:15:01 +0100 (CET)

Zdravim konferenci,

a prosim o radu s nasledujici zalezitosti:

vytvarim pro studenty prostrednictvim 'cslatex'u a 'dvipdf' materialy k vyuce ve formatu PDF. Zjistil jsem ovsem, ze studenti tyto materialy svevolne meni a chtel bych tomu zabranit. Napadlo me, ze by se mozna daly dokumenty uzamknout proti modifikaci. Chci ovsem, aby je studenti mohli cist a tisknout.

Nepodarilo se mi ovsem prijit na to jakym zpusobem bych zamceni mohl provest bez toho, abych si porizoval komerni software od Adobe. Nemel byste nekdo radu, jak na to?

Diky
        Martin Betinec