Re: Downgrade MySQL

To czdebian-l zavinac debian bod cz
From Kepi <debian zavinac orthank bod net>
Date Mon, 19 Mar 2007 17:34:43 +0100
Mail-followup-to czdebian-l zavinac debian bod cz
User-agent mutt-ng/devel-r804 (Debian)

no, preju hodne stesti :) treba se povede.

Jinak mozna zkusit najit v archivech debianu, jestli jeste verzi
nemaji...

A nebo rozjet ze zdrojaku pripadne vami popsany postup a trosku
poladit rules a control soubory.. uvidite.

Kepi