Re: goodbye-microsoft.com

From Petr Heřman <ph zavinac lf2 bod cuni bod cz>
Date Tue, 27 Mar 2007 14:35:25 +0200
Mail-followup-to Debian CZ/SK project discussion list <czdebian-l zavinac debian bod cz>
User-agent Mutt/1.5.13 (2006-08-11)

On Tue, Mar 27, 2007 at 02:29:06PM +0200, Miroslav Kure wrote:

> "Normalne" na ni lidi narazi pri cteni instalacni prirucky, coz je
> pred instalaci zcela bezne chovani :-)

Jiná logiská možnost by byla na http://www.debian.org/releases/etch/
hledat odkaz na podadresář http://www.debian.org/releases/etch/i386/
no a tam jsem neuspěl.

A jinak, jak už jsem zmínil, jak má člověk, který si "někde"
stáhne ten debian.exe, lovit někde nějakou příručku?

A v nikoli neposlední řadě: už se o tom asi víckrát mluvilo,
že ta instalační příručka je jen v HTML a nikoli v PDF
(myslím, že se to někde slibuje už delší dobu, že bude),
a když ne v PDF, tak aspoň jako pitomý text....

Protože jinak by se muselo předpokládat, že uživatel má kromě počítače,
na který něco instaluje, ještě druhý počítač na čtení příručky.
A tisknout si celou příručku po jednotlivých HTML souborech ...
to snad nemůže ani nikdo myslet vážně.

> Vetsinou se to na zacatku instalacniho hlaseni oznacuje slovne jako:
> Instalace Etche stazena 3.2.2007 z http://nekde.

Tak to právě koukám jak blázen, ale žádnou takovou něčemu podobnou
hlášku jsem nepostřehnul.

> Normalne je verze (datum) instalatoru napsana na druhe obrazovce
> isolinuxu/syslinuxu pred zavedenim instalace z instalacniho media, ale
> obavam se, ze to neni pripad te instalace z Windows.

Jediné "podezřelé" je datum těch Windozích souborů
C:\grldr
C:\grub
které mají datum/čas stejné: 2007-01-31 22:11:26
ale jestli to má znamenat nějakou versi, Bůh suď,
a rozhodně to asi není verse toho debian-installeru.

> Miroslav Kure

Petr Heřman