Pripojeni k netu pres virtualni sit

To czdebian-l zavinac debian bod cz
From GeBu <GeBu zavinac seznam bod cz>
Date Wed, 28 Mar 2007 14:11:40 +0200 (CEST)

Zdravím,
setkal jsem se s podivným připojením k internetu přes nějakou virtuální síť.
Šlo o to, že uživatel byl připojen do sítě normálně přes sí´tovou kartu, ale
přesto musel "vytáčet" spojení. Ve Windows pak dole byly ty obrazovečky 2x.
Na webu poskytovalate byl postup pro Windows a taky fórum, kde bylo něco trochu
jak to rozchodit v Linuxu. Žel jsem si to neprostudoval pořádně (nebyl čas) a
teď se k těm informacím nemohu dostat, protože jsou přístupné jen uživatelům té
sítě.
Co si matně pamatuju tak šlo o VPN a řešilo se to přes nějaký balíček PPTP nebo
tak něco.
Máte někdo osobní zkušenost?
Je možné přes tento způsob připojení použít netinstall?
Jirka (GeBu)
PS: Něco jsem našel tady:
http://pptpclient.sourceforge.net/howto-ubuntu.phtml#installhttps://vpn.muni.cz/navod/linux-pptp-intro.html