Re: goodbye-microsoft.com

From Petr Heřman <ph zavinac lf2 bod cuni bod cz>
Date Wed, 28 Mar 2007 15:27:04 +0200
Mail-followup-to Debian CZ/SK project discussion list <czdebian-l zavinac debian bod cz>
User-agent Mutt/1.5.13 (2006-08-11)

On Tue, Mar 27, 2007 at 08:41:03PM +0200, Miroslav Kure wrote:
> On Tue, Mar 27, 2007 at 08:17:10PM +0200, Petr Heřman wrote:
>
> Ani ne. Jak jsem psal drive, tak ta vec debian.exe nijak nesaha do MBR
> nebo do tabulky rozdeleni disku a jeji jediny ukol je spustit normalni
> oficialni instalator. A ty problemy, ktere mate, jsou problemy
> instalatoru (konkretne komponent partman a grub-installer).
>
> Kdyz teda napisete, ze jste instaloval 26.3.2007 tim grafickym
> instalatorem, tak bude jasne, ktera verze instalacnich souboru se
> stahla a pouzila.

To jo, ale myslím (tedy myslím, že jste myslel, tedy: myslíme),
že chyba toho debian.exe je v tom, že by měl uživatele (aspoň
někde okrajově) informovat o tom, kterou verzi debian-installeru
zavlekl, ne?

> Miroslav Kure

Petr Heřman