Re: Pripojeni k netu pres virtualni sit

From GeBu <gebu zavinac seznam bod cz>
Date Wed, 28 Mar 2007 22:06:51 +0200
User-agent Thunderbird 2.0pre (Windows/20070301)

Netinstall bys možná rozchodit mohl, ale potřeboval bys vědět, jak je to
nakonfigurované. Pokud máš ip adresu, je to dál vět ppp, pptp.
Problém je, že je to u známé dost daleko :). Chtěl jsem jí rozchodit internet v Linuxu a neměl jsem sebou instalační CD a byl bych schopen (ale s obtížemi) sehnat netinstall. Na tohle jsem nebyl připravený a neměl moc času. Než jsem se tam alespoň základně zorientoval tak už jsem odjížděl.
Tak jsem jí tam dal alespoň Ubuntu (CD jsem měl u sebe)
   Pokud budeš mít problémy, ozvi se.
Právě je problém, že teď se do toho jejich interního fóra a wiki, kde ta nastavení jsou nedostanu, protože je to pravděpodobně v té jejich vpn :(.
Chtěl jsem se na to připravit až tam zase pojedu.
Je to tady: http://www.ukrwest.net/?menu=4&lng=ua#customer
Viz ty konkrétní odkazy vedou do wiki, kde je to pak možné najít. Ale odkaz dole: http://media.ukrwest.net/wiki nejede :( - zařve to, že je to přístupné je pro klienty sítě. Ale teď jsem našel toto, což je nastavení pro Windows (je to ve Wordových souborech): http://ukrwest.net/?page=30 vevnitř jsou screenshoty a je to v ruštině (alespoň že tak - to je srozumitelnější). Pokusím se, až bude čas, vlézt do nějaké jejich komunikace jabber nebo irc (jestli to půjde) a zeptám se tam.
Jinak tam mají dost zajímavé služby v té VPN:
* Hodně velké FTP (2 TiB), které má část kam se může zapisovat. Uživatelé tam můžou dávat data asi na týden a co je dobré tak správce přesune na druhou část, kam může zapisovat jen on. Je tam obrovské množství filmů, hudby, klipů, knih, software (her). Jede to 1 Mbit/s ikdyž má uživatel připojení jen 64 kbit/s. Trošičku podobné je to tomuto: ftp://ftp.ukrwest.net/
* Herní server.
* Jabber server, teamspeak, irc
* On-line rádio (je tam i české :))
* DC++
* Windows update - nestahují se z netu ale od nich.
Všechno dost šetří kapacitu těm, co mají limit na data nebo těm co mají pomalé připojení.
Jirka (GeBu)