RE: goodbye-microsoft.com / rozliseni

From <spravce zavinac otvovice bod net>
Date Fri, 30 Mar 2007 09:45:21 +0200
Importance normal

A ten spustim jak staci přes kénzoli nebo ma i nejakyho zastupce v menu debiana

----- Původní zpráva -----
Od: "Miroslav Kure" <kurem zavinac upcase bod inf bod upol bod cz>
Komu: "Debian CZ/SK project discussion list" <czdebian-l zavinac debian bod cz>
Odesláno: 30.3.07 09:37
Předmět: Re: goodbye-microsoft.com / rozliseni

On Fri, Mar 30, 2007 at 08:54:12AM +0200, spravce zavinac otvovice bod net
wrote:
> Ne je to externi nvidia chipset ... Jsem zacatecnik a tak me spis
> zajima kde to nastavit přes graf. prostredi

S grafickym prostredim budou muset poradit kolegove, ale slusne
vysledky mivam s programem xdebconfigurator ze stejnojmenneho baliku.
Staci spustit a on se pokusi vse nastavit automaticky - vetsinou uz
pak neni treba nic ladit.

--
Miroslav Kure