Re: beryl + gnome

To "Debian CZ/SK project discussion list" <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From nafik zavinac nafik bod cz
Date Mon, 2 Apr 2007 21:10:22 +0200 (CEST)
Importance Normal
User-agent SquirrelMail/1.4.8

Program glxgears nemam (myslim, ze nemam nainstalovany nejaky balicek
xorg-utils). Ale zkousel jsem Tuxracer (planet penguin racer) a ta hra jde
krasne plynule -> modul nvidia natazen a v poradku bezi.