Re: beryl + gnome

To "Debian CZ/SK project discussion list" <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From nafik zavinac nafik bod cz
Date Mon, 2 Apr 2007 21:38:25 +0200 (CEST)
Importance Normal
User-agent SquirrelMail/1.4.8

v Xorg.0.log nemam zadny errory ani warningy. da se nekde v nejakem
konfiguracnim souboru na tvrdo nastavit, ze chci beryl a ne metacity?

jinak, nevite co s tim nerestartovanim a nevypinanim pocitace? - jak
zamrzne to okno v gnome.