Re: Apache + mysql + php

From Vít Baloun <debkonfera zavinac centrum bod cz>
Date Tue, 3 Apr 2007 10:23:46 +0200
Organization FaVU VUT
User-agent KMail/1.7.2

Dne út 3. dubna 2007 9:49 Martin Mašín napsal(a):
>       treba uz se od te doby neco zmenilo, ale jak kdyz jsem si
> zprovoznoval php s Apachem, tak jsem v konfiguraku Apache musel jeste
> nastavit zavedeni modulu pro php.

změnilo :-) Nyní opravdu stačí udělat něco jako
<apt-get|aptitude> install apache2 php<4|5>
a jede to na první šťouch. A s tím ServerName to je pravda - u Etche jsem to
musel nastavit explicitně - u Sarge myslím ne. Pokud to panu Horkému nejde,
tak IMHO na portu 80 běží něco jiného a apache to nedává :-) Ať zkusí příkazy
lsof, netstat a tak. Ale to ho nejspíš pěkně otráví :-)

--
S pozdravem
Vít Baloun

1GdGZZ