Re: mysql server v etch

From Vít Baloun <debkonfera zavinac centrum bod cz>
Date Fri, 6 Apr 2007 17:54:55 +0200
Organization FaVU VUT
User-agent KMail/1.7.2

Dne pá 6. dubna 2007 16:24 nafik zavinac nafik bod cz napsal(a):
> Dobry den, snazim se nainstalovat mysql server, ale bezuspesne.
> nejlepsi, kdyz dam log soubor... je to soucasny bug mysql v etch?

Těžko, MySQL5 server jsem instaloval na Etchi včera, vše OK a od té doby žádná
aktualizace, bude to někde u vás. Zkuste dpkg-reconfigure mysql_server. A
pošlete sem taky něco jako výstup takového skriptu (nekamenujte mě za
neotesanost, já to jinak neumím a tohle funguje...)

# dpkg -l *mysql* | awk '$1 ~ /^[iu]/ {print $1 "\t" $2 "\t" $3}'

Tohle vám ukáže, co je nainstaleného a co by mohlo být.

Pokud nemáte přidané nějaké jiné než základní repos, tak to bud mít pár (16)
řádků, kdyžtak to osekejte.

--
S pozdravem
Vít Baloun