Re: nezavadet moduly pri startu+zavadeni s parametry

To Debian CZ/SK project discussion list <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From Tomas Pelka <tompelka zavinac atlas bod cz>
Date Sat, 07 Apr 2007 13:17:15 +0200
Openpgp id=76B559A9
User-agent Icedove 1.5.0.10 (X11/20070329)

Miroslav Kure wrote:

> Pregeneroval jste potom initrd? (Neco jako update-initramfs -u)

To bude ten kamen urazu, stacilo by vygenerovat novy, predpokladam.

> Modutils jsou pohrobek jader 2.4 a neni treba se tim zatezovat.

> Podle mne na /etc/modules dojde v okamziku, kdy uz mate modul zavedeny
> diky udevu. Zkusil bych ten parametr pridat nekam do /etc/modprobe.d/
> jako:
>
>   options ipw2200 led=1
>
> Opet pozor na pregenerovani initrd.

> Pozor, mam boty se spickou.

Na tom neco je:-) Diky za radu, vyzkousim.

--
S pozdravem Tomáš Pelka
e-mail: tompelka zavinac atlas bod cz