Re: Jak dale

To czdebian-l zavinac debian bod cz
From Marek Nožka <tlapicka zavinac centrum bod cz>
Date Sun, 8 Apr 2007 19:57:24 +0200

On Sun, 08 Apr 2007 12:09:36 +0200 Václav Findeis <v bod f zavinac seznam bod
cz> wrote
to czdebian-l zavinac debian bod cz:

> Zdravim,
> nainstaloval jsem si na NB Debian-etch-test, jsem zacatecnik a nedari
> se mi spousta veci rozchodi. Prosim o nakopnuti jak rozchodit zvuk a
> WiFi pripojeni na NB. Posilam vypis lspci

 Já taky nejsem zrovna odborník, ale na tu zvukovku bych zkusil pustit
 $ alsaconf

 U wifi bych napřed zkusil pustit
 $ iwconfig
 jestli tam tu wifinu widí jako wifinu. Potom se to nastaví v
 /etc/network/interfaces.
# man interfaces
je to popsáno tak, že jsem to pochopil dokonce i já. Posílám ukázku:

#auto eth1
#allow-hotplug eth1
iface eth1 inet static
        address 192.168.7.1
        netmask 255.255.255.0
        broadcast 192.168.5.255
        gateway 192.168.5.1
        dns-nameservers 192.168.200.4 212.24.128.8
        # wireless-* options are implemented by the wireless-tools
package wireless-mode Managed
        wireless-essid JmenoSite
        wireless-key s:nelezmidosite

Jinak zkuste trochu lépe popsat, co vám vlastně nejede.
--
 @ @ @     Marek Nožka
 '****.@