Re: Debian GNU/Linux 4.0 uvolněn

From Petr Stehlik <pstehlik zavinac sophics bod cz>
Date Sun, 08 Apr 2007 20:13:45 +0200

Miroslav Kure píše v Ne 08. 04. 2007 v 15:22 +0200:
> podporováno jedenáct architektur zahrnujících Sun SPARC (sparc), HP
> Alpha (alpha), Motorola/IBM PowerPC (powerpc), Intel IA-32 (i386)
> a IA-64 (ia64), HP PA-RISC (hppa), MIPS (mips, mipsel), ARM (arm),
> IBM S/390 (s390) a (nově uvedenou) AMD64 a Intel EM64T (amd64).

tady mi poprve chybi m68k, no co se dalo delat, budiz mu zeme lehka.

> Toto vydání obsahuje mnoho aktuálních softwarových balíků jako
> desktopové prostředí GNOME 2.14

to je kruta ukazka vyznamu slova "aktuální" (13 mesicu stare) v Debianu.
Skoda, ze u techto desktopovych veci, kde lide automaticky hledaji nove
featury a ne rock stabilitu Debian nema nejake volnejsi mravy (=rychleji
neprebira upstream).

Petr