Re: Debian GNU/Linux 4.0 uvolněn

From Petr Stehlik <pstehlik zavinac sophics bod cz>
Date Sun, 08 Apr 2007 20:38:36 +0200

Marek Nožka píše v Ne 08. 04. 2007 v 20:24 +0200:
> On Sun, 08 Apr 2007 20:13:45 +0200 Petr Stehlik <pstehlik zavinac sophics bod
> cz>
> wrote to Debian CZ/SK project discussion list <czdebian-l zavinac debian bod

> Právě to se mi na něm líbí :-)

zkuste myslet jako vývojář konkrétního softu (třeba GNOME) - mastíte 12
měsíců na nové verzi, vyšperkujete ji, má milión skvělých vychytávek a
opravených tisíc starých chyb, a Debian co udělá - akorát pracně
backportuje opravy některých kritických chyb a jinak nic. V tu chvíli
bych měl pocit, jako že jsem jakoby dělal něco zbytečně, když to Debian
projektu 'není dost dobré'. Znám samozřejmě i druhou stranu mince, ale
stejně jsem to chtěl poznamenat.

Nicméně je to jen poznámka, vím, že pro netrpělivé je Ubuntu, zkusil
jsem ho u kamarádů a rád jsem zůstal sám u Debianu. Ona ta práce kvapná
je přece jen někde vidět, i když se snaží, aby nebyla...

Petr