Re: Zmena etch na stable v sources.list

To Debian CZ/SK project discussion list <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From Jan Korbel <debian zavinac teptin bod net>
Date Mon, 09 Apr 2007 22:14:55 +0200
User-agent Icedove 1.5.0.10 (X11/20070329)

A proc tam nenechas etch? Moje zdroje pro stable:

## oficialni zdroje - Debian 4.0 Etch:
deb ftp://ftp.cz.debian.org/debian etch main contrib non-free
deb http://security.debian.org/ etch/updates main contrib non-free
deb http://ftp.sh.cvut.cz/debian-volatile etch/volatile main contrib non-free

H.

Zbyshek wrote:
Dobry vecer.

V prvni rade velka gratulace. Doufam, ze se vsichni sejteme at uz v Brne nebo v Olomouci a uvitame Etch se cti. Nicmene se ted se zmenou potykam s mensim problemkem. Na 2 serverech jsem zmenil v /etc/apt/sources.list zdroj z *etch na stable* a po updatu jsem obdrzel tohle.

W: Conflicting distribution: http://security.debian.org stable/updates Release (expected stable but got etch)
W: You may want to run apt-get update to correct these problems

Coz je tedy vse v poradku, nicmene doufam, ze dpkg vzal update ze security zdroju v potaz.

Ted mi bude na updatech ze security.debian.org docela zalezet, takze bych rad tohle nejak vyresil.

Diky za pomoc (na forech ta pomoc byla velice zmatena, ze jsem neprisel na to, cim to tedy vyresit)

--
Zbyshek