Re: Uzamykani konzoly, automaticky update

To Debian CZ/SK project discussion list <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From mar zavinac centrum bod cz (Martin Slouf)
Date Fri, 13 Apr 2007 11:21:54 +0200
Mail-followup-to Debian CZ/SK project discussion list <czdebian-l zavinac debian bod cz>
User-agent Mutt/1.5.13 (2006-08-11)

mam to na unstable :-), samo, jenom desktop a divam se, co mi to chce
upgradovat.  ale uz se mi nestava to, co drive (ze treba nenabehli X a musel
jsem rucne prehravat starou konfiguraci).

myslim ze i unstable uz je 'relativne' stable :-)

ale jinak souhlas, na serveru urcite doporucuju dbat zvysene pozornosti a
rozhodne zakazat automaticke instalace (coz je myslim default) -- pouze
stazeni.  je mi sympaticky, ze kdyz instaluju security updaty, vetsinou uz je
mam stazeny na disku, takze zadna (byt mala) prodleva.

m.