Re: Uzamykani konzoly, automaticky update

From Michal Hajek <hajek1 zavinac karlov bod mff bod cuni bod cz>
Date Fri, 13 Apr 2007 13:36:09 +0200
Mail-followup-to Debian CZ/SK project discussion list <czdebian-l zavinac debian bod cz>
User-agent Mutt/1.5.13 (2006-08-11)

Dobry den,

* Evžen Hlavica (ehlavica zavinac volny bod cz) [070413 11:24]:
> vlock je dobry a v /etc/console-tools/config jsem si i nasel a nastavil
> BLANK_TIME a POWERDOWN_TIME na hodnoty, ktere mi vyhovuje. Slo by nejak
> udelat, aby se pri vypnuti obrazu nastavil i zamek konzoly automaticky?

obavam se, ze samotny program vlock tohle nedokaze. Alespon podle jeho
manualove stranky.

Je tedy treba najit jiny program ci zaridit, aby se vlock spustil ve
spravnou chvili. Bohuzel nekde tady me schopnosti konci... :))

Zdravi Michal