Re: [Fwd: TV - karta -- program na nahrávání]

To Debian CZ/SK project discussion list <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From Petr Stehlik <pstehlik zavinac sophics bod cz>
Date Sat, 14 Apr 2007 12:03:58 +0200

EsoRimer píše v So 14. 04. 2007 v 10:12 +0200:
> Bohuzel se mi TV nepodarilo rozchodit v nicem, co by umelo z tv
> nahravat. Nevite o necem?

clovek zacina obvykle hratkami s mplayerem z prikazove radky, ale pokud
to mysli vazne, casem se dostane k MythTV nebo Freevo...

> mplayer: kdyz spustim
>
> # mplayer tv:// -tv driver=v4l2:input=0:norm=PAL:channel=R8
>
> tak mi nejde zvuk ;-(

to muze byt jen nastavenim mixeru zvuku - napr. neni zvoleny spravny
vstup. Nebo tato karta neposila zvuk pres Aux a cpe to nejak digitalne?
Kdo vi, jestli to mplayer umi chytit.

>  Navic nevim jestli je možné koukat se na tv a zároveň jí nahrávat mplayerem
> ...?

mplayerem asi primo ne, ale MythTV je na to delany.

> Napada nekoho neco, prosim?

ten mixer zvuku je nejcastejsi chytak. To, ze je zvuk slyset v TV Time
totiz vubec nic neznamena.

Petr