Re: Pristup na net bez brany

To "Debian CZ/SK project discussion list" <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From plhu <plhu zavinac seznam bod cz>
Date Sat, 21 Apr 2007 10:22:57 +0200
User-agent Opera Mail/9.20 (Linux)

No, taky nejsem profík, napadá mě jedině filtrace na firewallu. Pokud by neměl nastavenou gateway (na routeru) neměl by se vůbec připojit. Zkoušel to s http nebo ftp repozitářem? Používal dhcp nebo statickou ip?