Re: Pristup na net bez brany

From GeBu <gebu zavinac seznam bod cz>
Date Sat, 21 Apr 2007 11:54:05 +0200
User-agent Thunderbird 2.0.0.0 (Windows/20070326)

Tedam já se zeptám od začátku: Když k tomu routeru ADSL připnul widle, tak v nich normálně internet fungoval?
Ano, nějakou dobu tam provozuje 3 Windows stanice a internet mu fungoval.
Jak má nastavené IP v těchy widlích (nejlépe asi zjistit příkazem ipconfig z
příkazové řádky)?
Má tam získat z DCHP. Teď to zjistit nemůžu - není u toho.
Co mu napíše příkaz ifconfig (pozor: widle - ipconfig, linux - ifconfig) v
Debianu?
Ale i v Debianu nastavil získat z DHCP.
Co znamená, že se "Debian dostal do internetu"; mohl normálně prohlížet www?
Ano. Pokud provedl instalaci Debianu z CD tak mu normálně prohlížet stránky šlo, ale nefungovala instalace balíčků. Viz výpis v jednom z minulých mejlů. Dobré co?
Netinstall se zasekl v určité části stahování balíčků.
Jak říkám už to vyřešil konfigurací té brány a ručním nastavením DNS. Mě to jen z principu zajímá.
        Petr
Jirka (GeBu)