unstable + texlive-base-bin

To czdebian-l zavinac debian bod cz
From mar zavinac centrum bod cz (Martin Slouf)
Date Mon, 23 Apr 2007 10:25:59 +0200
Mail-followup-to czdebian-l zavinac debian bod cz
User-agent Mutt/1.5.13 (2006-08-11)

Zdravim,

na desktopu provozuji unstable (uz par let) a ted jsem presel (podle
doporuceni aptitude) z tetex na texlive distribuci systemu TeX, narazil jsem
vsak na par problemu.

neco se da najit i na netu, vysledkem bylo:

1. aby se zkonfiguroval texlive-base-bin -- je tam problem s formatem omega --
balicek ma spatne definovanou zavislost -- pokud na to nekdo narazite, overte,
ze mate tez vybran 'texlive-omega'.  Pak jsou jiz zavislosti v pohode a lze
instalovat dalsi vybrane tex(live) baliky.

2. nasledne jsem pro instalaci nekterych baliku (texlive-lang-czechslovak)
musel removenout tetex-base a tetex-doc (automaticky vybrano k instalaci).

3. nejak nemelo/nema vliv uprava skrze texconfig-sys pri generovani formatu --
takze jsem rucne upravoval /etc/texmf/fmt.d a volal update-fmtutil -- zda se,
ze texconfig-sys se uz neda pro tohle pouzit -- otevira prave automaticky
generovany /var/lib/texmf/web2c/fmtutil.cnf.

4. rucne jsem mazal nektere 'stare a vyrazene' soubory pro tetex
(/etc/texmf/fmt.d/01tetec.conf)

m.