Re: Prechod na etch

From Slavek Banko <slavek bod banko zavinac axis bod cz>
Date Wed, 25 Apr 2007 14:02:09 +0200
Organization axis, spol. s r. o.
User-agent KMail/1.9.1

Ad 1) Ano, udev zavede moduly pro hardware, který najde, což v případě
zvukovky jsou moduly alsa. Je tedy třeba buď přenastavit esd, ať používá
alsu, nebo do /etc/modules uvést moduly pro zajištění zpětné
kompatibility s OSS.

Ad 2) Zdá se, že vám tam po grubu něco zůstalo, a že si toho
initramfs-tools všimly a snaží se aktualizovat lilo.
Zkuste aptitude purge grub.

Slávek