Re: Prechod na etch

To Debian CZ/SK project discussion list <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From "d.petr" <d bod petr zavinac post bod cz>
Date Wed, 25 Apr 2007 15:33:38 +0100
User-agent Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i586; en-US; rv:1.7.8) Gecko/20061113 Debian/1.7.8-1sarge8

Slavek Banko wrote:
Alsa v jádrech 2.6 nahradila oss. Ostatně uvedené moduly jsou k tomu, aby bylo oss emulováno skrz alsu, takže už alsu stejně používáte :-)

Myslíte? Tedy ono je to prakticky jedno, ale v jádře jsou pro zvuk dvě větve: ALSA a OSS. Já používám OSS, ALSu jsem vůbec nezaškrtnul. A žiju proto v přesvědčení, že z ALSy nemám nic, že používám jen staré OSS. Že by to bylo jinak? No, hlavně, že to hraje.

        Petr