Re: Jádro nepodporuje iptables

To Debian CZ/SK project discussion list <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From Jakub Stryja <kubulaaaaa zavinac centrum bod cz>
Date Thu, 26 Apr 2007 08:36:06 +0200 (CEST)

Resil jsem podobny problem. Jadro iptables podporuje, akorat se musi povolit jeste dalsi volby. Kdysi jsem si k tomu poznamenal:

V kernelu 2.6.17.12 se zmenily nektere veci ohledne site. Pro modul ip_tables se musi povolit xtables.

Zapinam xtables networking -> netw.options -> network-packet-filtering -> core-net.-conf. -> ..

dale zapinam ip_tables
networking -> netw.options -> network-packet-filtering -> netfilter-conf.
a full NAT a MASQUERADE.

Snad Vam to pomuze.

Jakub