Re: připojení fotoaparátu pomocí Digikamu

From Slávek Banko <slavek bod banko zavinac axis bod cz>
Date Sun, 29 Apr 2007 12:43:00 +0200
Organization axis spol. s r. o.
User-agent KMail/1.9.5

Buď se podívejte se na pravidla v udev a přidejte si pravidlo, které
nastaví přístupová práva podle toho, jak potřebujete.

Nebo se podívejte, jaká skupina soubor vlastní a zda by nestačilo jen
uživatele přidat do příslušné skupiny.

Slávek