Neaktivni swap

To Debian CZ/SK project discussion list <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From GeBu <gebu zavinac seznam bod cz>
Date Tue, 01 May 2007 10:48:14 +0200
User-agent Thunderbird 2.0.0.0 (Windows/20070326)

Debian mne i nadále považuje za pokročilého uživatele. Nevím kam na to chodí :(. Pracoval jsem v KDE a začal swapovat a to tak drsně, že málem nereagovala myš. Naštěstí se mi podařilo vše ukončit a rebootnout. Po rebootu se nepřipojí swap, během bootování se objeví: "Activating swap ... Unable to find swap-space signature. Failed"
Zkoušel jsem ho připojit pomocí gparted, ale nedaří se.
V /etc/fstab je to správně, ale když spustím mkswap nebo swap on (teď tam nejsem) s příslušnou cestou k disku tak to zahlásí, že dané zařízení neexistuje.
Zkoušel jsem to i pomocí RescueCD a tam mi připojit šla.
Jirka (GeBu)