Re: Neaktivni swap

To Debian CZ/SK project discussion list <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From Slavek Banko <slavek bod banko zavinac axis bod cz>
Date Thu, 3 May 2007 15:18:33 +0200
Organization axis, spol. s r. o.
User-agent KMail/1.9.5

Hmm, to odpovídá tomu, že swap prostě není aktivní. Zkuste ještě (při
takto neaktivním swapu) dát swapon -a, protože jediné, co mně napadá je
nějaký překlep v /etc/fstab, kterého jsme si nevšimli. V takovém případě
by snad swapon -a mohl říci nějakou chybu. Po swapon -a pak zkontrolujte,
zda je swap aktivní (pomocí swapon -s nebo free).

Slávek