Re: Neaktivni swap

To Debian CZ/SK project discussion list <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From Slavek Banko <slavek bod banko zavinac axis bod cz>
Date Mon, 7 May 2007 12:47:08 +0200
Organization axis, spol. s r. o.
User-agent KMail/1.9.5

Dne pondělí 07 květen 2007 12:39 GeBu napsal(a):
> Kamarád mi (možná tenkrát) dělal nějaké čachry a kompiloval jádro.
> Ale těch problémů se swapem jsem si všiml až teď když se mi při jakési
> akci začalo šíleně swapovat a já musel systém rebootnout. Ale je možné,
> že celou dobu jsem jel bez swapu a teď jsem se teprve dostal za hranici
> fyzické paměti.

To by mohlo odpovídat. Otázka je, jak dlouho tam bylo to "čachrované"
jádro, se kterým asi swap fungoval. Když ale pak swap nebyl, tak asi
systém nemohl šíleně swapovat :-D

Slávek