Re: Nvidia ve 3D (po nejake dobe reloaded)

From mar zavinac centrum bod cz (Martin Slouf)
Date Tue, 8 May 2007 12:10:19 +0200
Mail-followup-to Debian CZ/SK project discussion list <czdebian-l zavinac debian bod cz>
User-agent Mutt/1.5.13 (2006-08-11)

ja jsem nvidii instaloval a de-instaloval nekolikrat :-).  pbcas se clovek do
problemu dostane.

nicmene se z nich da pomoci peclivemu projizdeni spravy baliku taky dostat.
problemy byly vetsinou dany tim, ze (1) nvidia prepisuje nejake soubory baliku
kolem knihovny a ovladacu mesa -- zkus po deinstalaci vsech baliku obsahujici
'nvidia' reinstalovat (apt-get install --reinstall) baliky pro sw akceleraci od
mesy a nebo (2) ze nebyla nejaka cast nvidia-baliku dostupna pro pouzivane
jadro -- nicmene pak neni zas tak hrozny prelozit prislusnou 'kernel' cast
prelozit -- treba i pro vlastni jadro a instalovat pomoci dpkg, resp. apt.

m.