exim4 po upgrade na etch

From Petr Stehlik <pstehlik zavinac sophics bod cz>
Date Wed, 09 May 2007 23:57:29 +0200
User-agent Icedove 1.5.0.10 (X11/20070329)

Zdar,

mam za sebou (nebo vlastne spis porad jeste na sobe) upgrade ze sarge na etch bezneho maleho vseuceloveho serveru a jsem z toho dost jelen. Slo to myslim o dost hur nez predchozi upgrady (a ze uz nejake pamatuju :-).

Nejvic me asi dostal exim - v sarge jsem uz mel exim4, takze jsem necekal zadne smrti, a proto me "relay not permitted" maximalne zaskocil. Po dobe delsi nez kratke (dve hodiny nejela posta) jsem prisel na to, ze nasledujici konstrukce pro vypsani seznamu virtualnich domen ze jmen v adresari

dc_other_hostnames='dsearch;/etc/exim4/vdomains'

, ktera je v /etc/exim4/update-exim4.conf.conf a po zavolani "update-exim4.conf" se promitne pres macro MAIN_LOCAL_DOMAINS do local_domains promenne, bohuzel prestala fungovat. Zda se, ze update-exim4.conf prevedl ten strednik za dsearch na dvojtecku, ktera je oddelovacem domen a proto jsem tam vlastne nemel ani jednu rozumnou domenu.

Problem jsem obesel rucnim vypsanim vsech domen do dc_other_hostnames a uz bohuzel nemam silu to dal testovat, ale byl to kazdopadne show-stopper a trvalo mi dlouho, nez jsem ten ";" -> ":" uvidel.

To je tak "for record", jak se rika. Co jeste nefunguje budu zjistovat az zitra, a protoze jsem mel opravdu bohatou vlastni konfiguraci stareho amavisd-new, tak se urcite mam na co tesit :-)

Petr