Re: kompresia videa

To czdebian-l zavinac debian bod cz
From Petr Jakubec <petr zavinac jakubec bod tk>
Date Thu, 10 May 2007 20:02:18 +0200

kliid, rikal canon?

taky ho mam konkretne se jedna o Canon Powershot S2 IS.
format videa je MJPEG + stereo PCM WAV, tusim 16bit.
je opravdu velky a velmi kvalitni, takze se s tim daji delat divy, idealni
pro sestrih.

pro autora prispevku doporucim avidemux a pro kompletni zpracovani
cinelerru - ale ve co nejvyssi verzi starsi dost padaly.

osobne to pak davam do XVID4 + MP3. uspora mista je vyrazna.
klasika je DIVX3(5)+MP3 to prehraje snad vsechno. v avidemuxu se tato volba
skryva pod volbou MPEG4.

video neni jednoducha zalezitost, hodi se neco si o tom precist.
navod jak na avidemux jsem nasel namatkou
http://www.linuxexpres.cz/praxe/uprava-domaciho-videa
atp...google?
--
PJ