Re: Nvidia ve 3D (po nejake dobe reloaded)

To "Debian CZ/SK project discussion list" <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From plhu <plhu zavinac seznam bod cz>
Date Thu, 10 May 2007 22:54:18 +0200
User-agent Opera Mail/9.20 (Linux)

   Ahoj,
zkusil jsem tvuj postup, ale nejsem schopny skompilovat jaderny modul.
Presun me karty d legacy vetve se objevi pri pokusu insalovat nove binarni
ovladace ze stranek.

Mam kartu           *-display
                 product: NV17 [GeForce4 MX 420]
                 vendor: nVidia Corporation
                 physical id: 0
                 bus info: pci zavinac 01:00.0
                 version: a3
                 size: 64MB
                 width: 32 bits
                 clock: 66MHz
                 capabilities: vga bus_master cap_list
                 configuration: latency=64 maxlatency=1 mingnt=5
                 resources: iomemory:f2000000-f2ffffff
iomemory:f4000000-f7ffffff iomemory:f3800000-f387ffff
irq:11

jadro jsem zkusil distribucni (ke kteremu je i nvidia-kernel 2.6.18.3) i
distribuci 2.6.20 (popsan dal). Vysledek tveho postupu m-a je pripojen. Podobne
i pokus o instalaci nvidia-installerem . Oboji zhavaruje na nejakem modulu,
ktery ma podle nazvu snad co delat s paravirtualizaci (hadam).

   Dik za pomoc, omlouvam se za kuse informace v predchozim mailu, ale uz
me to vytacelo

   plhu