Re: iceweasel a sun_java v etchi nefunguje

To czdebian-l zavinac debian bod cz
From Petr Jakubec <petr zavinac jakubec bod tk>
Date Fri, 11 May 2007 00:40:46 +0200

Dekuji ta tip. tento metabalicek elegantne resi to co jsem ja delal rucne.

java uz mi funguje, proste to staci nechat nekolik minut pracovat a test
stranka nabehla a bankovnictvi zda se take.

nepouzitelne, ale funguje to.

zkusim zjistit na co to jako ceka... zda se ze to souvisi s fw. podle
vypisu lsof -nP -i mozna s ipv6. java se tam na neco pta na localhostu, ja
mam ale cely ipv6 drop.

--
PJ