Re: Nvidia ve 3D (po nejake dobe reloaded)

To Debian CZ/SK project discussion list <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From Vitezslav Kotrla <vitko zavinac post bod cz>
Date Mon, 14 May 2007 08:08:00 +0200

plhu píše v Pá 11. 05. 2007 v 17:40 +0200:

> zkusil jsem tvuj postup, ale nejsem schopny skompilovat jaderny modul.

Napiš, co přesně děláš. Asi nejlepší je zkopírovat do zprávy z terminálu
příkaz a jeho výsledek (popřípadě jeho relevantní části, pokud je to
příliš dlouhé).

> Presun me karty d legacy vetve se objevi pri pokusu insalovat nove binarni
> ovladace ze stranek.

(Cože?)

> Mam kartu           *-display
>                    product: NV17 [GeForce4 MX 420]

To by neměl být problém, normální MX 420.

> jadro jsem zkusil distribucni (ke kteremu je i nvidia-kernel 2.6.18.3) i
> distribuci 2.6.20 (popsan dal).

V unstable je aktuální kernel 2.6.20-1 a nvidia 1.0.9755.

>  Vysledek tveho postupu m-a je pripojen.

Zdá se že není (nevidím ho ani ve zdroji zprávy).

> Podobne
> i pokus o instalaci nvidia-installerem . Oboji zhavaruje na nejakem modulu,
> ktery ma podle nazvu snad co delat s paravirtualizaci (hadam).

Vlož do zprávy chybu přímo z terminálu.

>      Dik za pomoc, omlouvam se za kuse informace v predchozim mailu, ale uz
> me to vytacelo

Zatím není zač, uvidíme :-)

V.