Re: ntfs-3g neni ve stable?

To Debian CZ/SK project discussion list <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From Vitezslav Kotrla <vitko zavinac post bod cz>
Date Mon, 14 May 2007 18:41:41 +0200

GeBu píše v Po 14. 05. 2007 v 16:51 +0200:
> Nějak nemůžu ve stable Debianu najít NTFS-3G, ale na jiném ho mám
> nainstalovaný. Můžete potvrdit, že byl v testingu a do stable se
> nedostal? Jinak si to neumím vysvětlit.

Podle

   http://packages.debian.org/ntfs-3g

je opravdu jen v testingu a unstable.

Částečný vhled do problematiky poskytuje bug 417622:

   http://bugs.debian.org/417622

Steve Langasek tam například píše:

   From my POV, the question is not whether ntfs-3g 1.0.0 should be
   included in etch (it won't be), but whether the risk of this data
   loss is significant enough that we should consider dropping ntfs-3g
   from etch altogether for the sake of our users' data.

Zdá se, že je to trochu turbulentní záležitost ;-)

VK