Re: RSYNC a problem s cestinou v nazvech souboru

To Debian CZ/SK project discussion list <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From Slávek Banko <slavek bod banko zavinac axis bod cz>
Date Thu, 17 May 2007 22:47:24 +0200
Organization axis spol. s r. o.
User-agent KMail/1.9.5

Komunikace mezi Windows a Linuxem pomocí rsync protokolu? Tak to asi bude
problém. Nevím o tom, že by existovalo řešení umožňující v rámci takového
přenosu provádět překódování jmen souborů.

Slávek