Re: RSYNC a problem s cestinou v nazvech souboru

From mar zavinac centrum bod cz (Martin Slouf)
Date Fri, 18 May 2007 10:21:15 +0200
Mail-followup-to Debian CZ/SK project discussion list <czdebian-l zavinac debian bod cz>
User-agent Mutt/1.5.13 (2006-08-11)

je fakt, ze ja pouzivam na win rsync z Cygwinu a zatim k me spokojenosti, obcas
se mi tam vloudi i nejakej hackovej (od nekoho jinyho) a sice mam obcas na
unixu problem se jmenem (citelnost), vzdycky se ale prenese a synchonizuje.

m.