Re: Pár základních dotazů..

To Debian CZ/SK project discussion list <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From standa74 zavinac volny bod cz
Date Sat, 19 May 2007 20:41:33 +0200 (CEST)

Mrkl jsem se a gkrellm mám..

snotebook:/home/stanislav# aptitude search gkrellm
p   gkrellm                         - The GNU Krell Monitors
p   gkrellm-alltraxclock            - analog clock plugin for GKrellM
p   gkrellm-bfm                     - system load plugin for gkrellm
with a duckv   gkrellm-common                  -
p   gkrellm-hdplop                  - A hard drive activity monitor GKrellM
plugp   gkrellm-i8k                     - Dell Inspiron and Latitude
module for GKrep   gkrellm-ibam                    - Advanced battery
monitor for laptops - gkrp   gkrellm-leds                    - Keyboard
LED monitor for GKrellM
p   gkrellm-mailwatch               - GKrellM plugin to watch mailboxes
in multip   gkrellm-mldonkey                - mldonkey plugin for gkrellm2
p   gkrellm-radio                   - FM radio tuner for GKrellM
p   gkrellm-reminder                - useful reminder plugin for gkrellm
p   gkrellm-snmp                    - snmp plug-in for GKrellM
p   gkrellm-volume                  - A mixer plugin for GKrellM
p   gkrellm-x86info                 - gkrellm plugin displaying the current
procp   gkrellmd                        - The GNU Krell Monitors Server
p   gkrellmitime                    - Internet time plugin for gkrellm
p   gkrellmms                       - GKrellM XMMS Plugin
p   gkrellmoon                      - Gkrellm Moon Clock Plugin
p   gkrellmss                       - Plugin for GKrellM that has a VU
meter andp   gkrellmwho2                     - who plugin for gkrellm2
p   gkrellmwireless                 - 802.11 wireless link monitor plugin
for GK

ACPI už jsem vypnul, aspoň si to myslím ...na základě jiných rad.
Ale stejně se mi start zarazil při hlášce:

Setting up standard PCI resources

Neruzumím tomu, ale oceňuju pomoc! Díky! To apitude jsem už vyřešil
;-)

Standa