Re: Pár základních dotazu*..

To czdebian-l zavinac debian bod cz
From Petr Jakubec <petr zavinac jakubec bod tk>
Date Mon, 21 May 2007 15:33:23 +0200

Ahoj, dost me to zajima, protoze i me debian neustale prepisuje udaje z
grubu.

bohuzel mi neni jasne jak to funguje a co hur nepodarilo se mi zjistit
zadne dalsi informace. krome jedne cesty /etc/default/grub ale co tam ma
presne byt to nevim.

mohl by si to trosku rozvest, ci me nekam odkazat.

--
PJ