Re: podivna 20 sekundova prodleva po RCPT TO:

To Debian CZ/SK project discussion list <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From Vít Baloun <debkonfera zavinac centrum bod cz>
Date Fri, 1 Jun 2007 11:11:20 +0200
Organization FaVU VUT
User-agent KMail/1.7.2

Dne pá 1. června 2007 9:51 Petr Stehlik napsal(a):
> Zdravim,
>
> z niceho nic (=nepamatuju si, ze bych neco menil) mi na Debian Sarge
> Exim 4 s amavisem, clamavem a spamassassinem zacalo neco zdrzovat prijem
> kazdeho mailu presne o 20 sekund. Proste v SMTP, jakmile prijme RCPT TO:
> <adresa>, tak se to na 20 sekund zastavi, nez se objevi "250 Accepted".

Nevykousává se to někde na problémech s DNS (hosts, resolver)? Upřímně řečeno
nevím, jestli je na to exim háklivý, ale sendmail a postfix docela dost.

--
S pozdravem
Vít Baloun

1GdGZZ