Re: Mplayer + alsa-dev

To Debian CZ/SK project discussion list <czdebian-l zavinac debian bod cz>
From Vitezslav Kotrla <vitko zavinac post bod cz>
Date Sun, 10 Jun 2007 12:39:26 +0200

Marek Nožka píše v Čt 07. 06. 2007 v 21:13 +0200:

> Používám Mplayer/Mencoder z debian-multimedia.org. Ale v té svn verzi,
> která tam je, je nějaká chyba a Mencoder mi padá.
> Proto jsem se pustil do kompilace oficiální rc1. ./configure mi hlásí

Off topic: Proč tedy si rovnou nepřeložíš aktuální kód z SVN?

$ mkdir /usr/local/src/mplayer-SVN
$ cd /usr/local/src/mplayer-SVN
$ svn checkout svn://svn.mplayerhq.hu/mplayer/trunk/
$ cd trunk/
$ ./configure
$ make
$ sudo make install

Teď jsem to stáhnul (revize 23533) a přeložil, bez problémů.

VK